Банерна реклама: що це таке і як воно працює

 

Банерна реклама — це інструмент, який використовується для залучення користувачів, що використовуються на цільових ресурсах. Це зображення у графічній формі, основною метою якого є просування певної сфери обслуговування або продукту. Це один із найдавніших видів реклами в Інтернеті, який також називають медіа. Як і інші види реклами, банер відносить користувача до певного сайту, тим самим збільшуючи популярність рекламованого контенту.

Як працює банерна реклама

Банери зазвичай поширюються спеціальними мережами. Логіка банера проста: користувачеві подобається зображення, анімація чи інший об’єкт, він натискає на нього та потрапляє на інший сайт.

Медіа-реклама — це досить гнучкий формат. Він може переслідувати будь-яку рекламну мету:

  • звіт про товар;
  • надавати інформацію;
  • переконати;
  • нагадувати;
  • мотивувати зробити покупку.

Існує два типи медіареклами:

  • статичний;
  • динамічний (з ефектами анімації).

Перший використовується досить рідко, тому що сьогодні більшість банерів мають інтерактивний вигляд. Таким чином, він не стосується лише правильного ресурсу, але також може інформувати користувачів про, наприклад, приїзд нових товарів.

Подумайте, щоб краще зрозуміти, як працює банерна реклама, приклад того, як її правильно створити:

  • для того, щоб вивести на ринок новий продукт, розробляються банери з його зображенням та короткий опис, щоб аудиторія почала розпізнавати товар;
  • щоб повідомити новини про вже відомий продукт на банері, ви можете чітко продемонструвати його використання;
  • у разі продажу підходять класичні банери із зображенням товару, на який потрапляє стара ціна.

Ефективність просування веб-сайтів впливає не тільки на зовнішній вигляд банера, але і на його правильне розміщення. Отже, розмістіть банери на ресурсі з великим трафіком та цікавим та корисним вмістом. Крім того, слід враховувати, що тема банера та сайту, на якому він розміщений, відповідають один одному.

Рекламний банер в Інтернеті буде максимально ефективним у таких позиціях:

  • банер "в кінці" в кришці сайту (сама ця частина в першу чергу падає на очі користувача);
  • блоки всередині тексту (на них користувач стикається в процесі читання);
  • місця найбільшої кліківності (можна визначити за допомогою спеціальних служб).

Але в кінці сторінки не рекомендуйте розміщувати рекламу, оскільки не всі користувачі доходять до цього місця.

За винятком веб-сайтів, таких рекламна кампанія принесе результат, якщо він буде розміщений у результатах пошуку, соціальних мережах або мобільних додатках.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

HTML теги